søndag den 27. juni 2010

SOMMER!!!!

I dag har det bare været det skønneste vejr. Helt seriøst, det har været SÅ varmt idag. Så jeg har selvfølgelig været uden for det meste af dagen. Man skal jo udnytte det, når solen nu engang skinner, og det ikke regner.
Så mens Lea blev kørt til Roskilde(Festival) af mor og far, lagde jeg mig ud i solen i bikini på et tæppe.. og med ud havde jeg solbriller, ipod, bog, kamera og senere hentede jeg et glad iste med isterninger, vildt lækkert! Godt nok var jeg ude dér hvor solen stod højest, ikke så smart, men altså, det er ligesom dér at solen er i haven! Ellers er der bare skygge. Men det var virkelig lækkert og varmt at ligge dér og sole sig, og høre lidt musik og læse lidt, og tage lidt billeder.

IMG_2706

IMG_2758


Det har bare været sådan en dejlig dag i dag. Og nu vil jeg altså sove, eller læse, whatever I feel like I wanna do.. god (Jeg må virkelig snart se Napoleon Dynamite igen snart). Jeg er faktisk ret træt!



//AWFOM

1 kommentar: