tirsdag den 8. juni 2010

Projekt, Eclipse.. Og en vildt klam edderkop.. uw

Orh, i dag har været en hård dag pga. mange forskellige ting.

I skolen er vi stadig i gang med projekt, og i dag har vi været til vejledning 2 gange. Så nu har vi fået en masse nye ting at lave, og vi mangler også lidt over 2 sider.. goddammit! Vi har flere gange troet, at vi var ved at være færdige, men hver gang vi har været til vejledning, har vi fået mange flere ting at lave. Så vi har stadig rigtig mange ting at lave. Det skal nu nok gå.

Henne i skolen sad jeg og prøvede at bestille billetter til Eclipse, og herhjemme sad Lea og mor også og prøvede, men det var næsten umuligt at komme ind på Kino. Det var sygt svært, og jeg var seriøst ved at få spat. Men en time efter kom Lea enelig igennem, og fik besstilt 2 billetter til d. 30 i Imperial klokken 21.30. Og jeg glæder mig sygt meget.. Det bliver også herre hyggeligt at se Michelle igen!
Mit eller så gode humør røg lidt pga nogle Eclipseproblemer på face. Whatevs. Jeg er sku ligeglad.


I dag sad jeg desuden og læste Nightligt, og så bladrede jeg om på sidste side, og fandt en virkelig klam stor edderkop.. Og jeg har ingen anelse om hvordan den er endt dér. Og jeg havde fandeme siddet og læst med dén siddende dér. Men den var så smattet ud da jeg så den på sidste side.. Det var alt for ulækkert!

Nu vil jeg gå i seng. Jeg har haft sådan en lidt meh dag, og jeg er vildt træt.


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar