tirsdag den 15. juni 2010

It's nice to be "sick" sometimes..

Okay, i dag er jeg "syg", og holder derfor en sygedag. Ej, det er så lidt løgn. Faktisk pjækker jeg. I skolen skulle vi have haft it og lære om powerpoint, men det ved jeg jo næsten alt om i forvejen. Vi skulle også have drama og lære om hvordan man kan bruge det i sin fremlæggelse. Men siden jeg allerede kan det dér it, og min gruppe ikke skal lave teater, så besluttede jeg mig for at pjække. Og det har jeg det altså slet ikke dårligt med!

Jeg har lavet planer med mit praktiksted om at komme på besøg i dag klokken 10. Så det er jeg ret nervøs over lige nu, men det skal nok blive meget sjovt! Så får jeg også brugt dagen på noget.

Senere skal jeg mødes med Josefine, og det bliver herre hyggeligt at se hende. Jeg ved ikke rigtig hvad vi skal, men vi skal mødes klokken 12 eller 1! Jeg tror bare, at vi skal ind i byen og rende rundt og snakke. Hyggeligt :D

Nu vil jeg lige slappe lidt af, inden jeg skal besøge praktiksteder


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar