søndag den 6. juni 2010

SOMMER OG SOLSKIN OG KONGESPIL I HAVEN!

Nej, hvor har det dog bare været en skøn weekend! Det har været godt vejr hele weekenden, så det har vi selvfølgelig benyttet os af, og været rigtig meget udenfor!

I dag har hele familien været uden for hele dagen! Mor og jeg gik i haven og lavede havearbejde klokken 10, og har faktisk været uden for siden da. Hun gik og fjernede ukrudt, mens jeg lavede det hårde arbejde; fjernede skvalderkål fra min have.. og der var meget! Det var virkelig hårdt, men nu er min have også super fin. Nu skal vi bare have købt nogle blomster, og rykket på vejbreden, og så skal det nok blive rigtig flot!
Bagefter gik jeg i bad, og så ordnede jeg negle (Jeg har endelig fået prøvet min Shrek neglelak.. Den er så nice!)
Resten af dagen har jeg bare chillet ude i haven. Vi spillede også lidt krolf, hvor det bare galt om at få hole in one på 12 skud. I dag nåede jeg at få 2 hole in one’s. Pretty nice! Ellers har jeg ligget og slappet af i solen, og håbet på at blive lidt brun, selvom jeg ikke rigtig tror det har virket.

Far og jeg har desuden været i værkstedet og lavet vores eget kongespil (eller som jeg har navndøbt det Skadespil, pga. den skadeunge vi har i haven). Altså, når man har materialerne til selv at lave det, så hvorfor ikke? Så vi fik lavet et rigtig fint spil og fik også spillet det 3 gange. Jeg var med på vinderholdet alle 3 gange. Og den sidste gang var det mig der væltede alle pindende!

Senere trak vi dog indenfor, og her begyndte Lea og jeg at se Eastwick, en serie jeg ellers havde svoret på ikke at se, fordi den ser så plat ud. Men den var faktisk virkelig god og spændende! Jeg kan slet ikke vente med at se den næste afsnit!

Nu vil jeg smutte i seng!

//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar