lørdag den 19. juni 2010

Fødselsdags-brunch

I dag har været en super hyggelig dag.

I dag har jeg været til fødselsdags-brunch hos Marie, sammen med Ke-tøserne og nogen fra Maries folkeskole og klasse. Det startede klokken 11, og så satte vi os ellers til bords og spiste frugt, hjemmebagte scones, røræg og bacon, pølser, osv. Alt hvad der hører sig til. Det smagte helt vildt lækkert. Jeg tror dog, at jeg spiste lidt for meget, men det smagte så godt. Lidt senere gik vi ned på hendes værelse så hun kunne åbne sine gaver. Hun fik en masse rigtig sjove ting til når hun skal på Roskilde. Ret spøjst. Ellers sad vi bare lidt og chillede i stuen, og så tog vi hjem ved 14-tiden.

Det var i hvert fald super hyggeligt! Da jeg kom hjem var jeg vildt træt, så jeg tog en lur på lidt over to timer. Det var lækkert.
Her til aften har familien set VM, Danmark mod Cameroun. Det var okay spændende, men Danmark var altså ikke alt for gode. Det var lidt surt at de vandt, når de andre helt klart var bedre. Men de vandt, og det var jo godt!

Nu vil jeg læse lidt. Min Eclipse læsning er gået lidt i stå, og det er ikke særlig godt!

//AWFOM
PS: Jeg lægger nogle billeder ind fra brunchen i morgen. jeg orker det ikke nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar