fredag den 26. marts 2010

Forår og Ferie og sjov i skolen(eller solen?)!

I dag har bare været sådan en superskøn dag! Fantastisk vejr, virkelig sjov dag i skolen, og nu har jeg påskeferie i elleve dage! Det er jo bare lækkert!

I dag i skolen har vi haft 3 modulers leg, og det har bare været skide skægt. Jeg må indrømme at jeg først var lidt nervøs og luren ved det der leg, og hvad det nu gik ud på, men det har helt sikkert været den sjoveste skoledag siden vi startede! Vores lærer er genial, og også lidt irriterende. Han er skide sjov, og man griner næsten hele tiden når han siger noget. Men han er også sådan én der altid bevidst siger og prøver på at være sjov, men det er fint, for det er super fedt! Først startede han med at fortælle sig lidt om sig selv, og senere gik vi så i gang.
Vi skulle lave skattejagt med poster. Vi blev delt op i fem grupper (jeg kom i en vildt neder gruppe, men det var fint nok. Jeg klarede det) og så skulle hver gruppe finde på en aktivitet man kunne lave med en avis.. Kun en avis. Så skulle man så selvfølgelig gå rundt til hver af posterne og prøve de andres aktiviteter. Min gruppe hade fundet på at man skulle lave gækkebreve, en anden gruppe havde lavet fodbold med en papirkugle og der var nogen der havde lavet en hinkerude som var vildt sjovt.. og hårdt!

Senere gik vi ned i dramasalen og lavede en helt masse sjove lege. Det er svært at forklare dem på skrift, men hold da op det var sjovt, og man fik godt nok meget motion. Vi løb en hel del frem og tilbage og sådan, og det var bare nogle virkelig sjove lege!
Selvom det var en forholdsvis lang dag skemamæssigt, så føltes det slet ikke sådan fordi det var så sjovt. Det var virkelig fedt!

I dag har det været det dejligste vejr. Sol og næsten ingen vind, super forårsvejr! På vej hjem på cykel kørte jeg ikke engang med jakke! Det var så skønt, og slet ikke koldt.
Efter aftensmaden tog Lea, far og jeg en udvidet rundten rundt, jeg på rulleskøjter og de andre to på gåben. Det var stadig virkelig dejligt vejr. Da vi kom hjem blev Lea og jeg udenfor og legede i haven. Vi spillede lidt bold og legede hop over bold hvor man skulle sige navne. Det var herre sjovt og hyggeligt!

Og nu er det ferie og det er bare super! Så skal jeg hjælpe far med at male, jeg skal læse læse læse, jeg skal spille sims.. og så skal jeg slappe af! :). det skal nok blive rigtig nice!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar