mandag den 1. marts 2010

Skole, bøger, OWL CITY

Nu er det lang tid siden at jeg har skrevet på denne her blog. Jeg bruger faktisk min film, serie, kendte blog mere, men der er også meget mere at skrive om.

Jeg har gået på skolen i 2 uger nu, og er lige begyndt på 3. uge. På en eller anden måde føler jeg, at jeg har gået der længere, for det føltes egentlig meget naturligt. Jeg er allerede blevet vandt til at stå op kl. 6 om morgenen, og jeg er sådan set også blevet ret vandt til timerne, som desuden er ret spændende. Jeg synes også hurtigt at folk er begyndt at snakke med hinanden, og det virker faktisk meget naturligt.
Indtil videre har undervisningen faktisk været ret spændende. Vi har haft rigtig meget pædagogik, som jo også fylder ret meget i det at være pædagog. Jeg er stadig ikke så god til at række hånden op (jeg rakte faktisk hånden op én gang i dag, og så snakkede jeg ret meget i gruppearbejde), men jeg tror også lige jeg skal vænne mig til det. Jeg har aldrig været god til det, så jeg skal lige lære at tage mig sammen! Det er jo sådan set meget sjovere når man deltager i undervisningen!

Jeg har faktisk fået min lønseddel som lyder på 2800kr(det er jo kun for en halv måned) men jeg har ikke fået dem ind på min konto endnu, hvilket er virkelig irriterende! Jeg vil gerne have dem nu! Men mor har vidst lige ringet til banken for at finde ud af noget. Vi ved ikke helt hvad vi skal gøre :)

I lørdags var far, mor og jeg på biblioteket. Egentlig var det meningen at jeg kun skulle have de tre næste bøger i Deltoras Bælte, men før jeg fik set mig om, havde jeg fundet 3 flere, så jeg fik lånt 6 bøger! Udover Deltoras Bælte 5,6 og 7, lånte jeg også en bog der hedder "Bogen uden navn" skrevet af en anonym forfatter. Den lyder alt for spændende! Så lånte jeg Havana rummet som også lyder rigtig god. Til sidst har jeg lånt Hypnotisøren på dansk, for far og mor synes jo at den er så god, og man har hørt gode ting om den, så den må jeg bare læse. Det er en 14. dages lån, så jeg er allerede godt i gang. Indtil videre er jeg ikke super imponeret, men jeg har også kun læst 100 sider, så meget kan nå at ændre sig endnu.


I morgen skal Lea og jeg til OWL CITY koncert! Jeg glæder mig helt sindsygt!


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar