lørdag den 13. marts 2010

Weekend! Biografen! Mika! Penge!

Nej hvor er det bare lækkert at have weekend. Det har været en rigtig nem og hurtig uge, men det er godt nok skønt endelig at kunne slappe af. I dag har jeg ikke lavet så meget, andet end at spille lidt Sims(rettelse, slette ting i mit Sims. Der er stadig tusindvis af grimme downloads jeg ikke bruger, så de skal væk. Og mit spil er heldigvis begyndt at opføre sig nogenlunde normalt igen) Men jeg har bare chillet lidt idag, og det er rigtig rart. Fedt at der er endnu en slap af dag i morgen.. Hvor jeg nok skal øve mig på lidt Mika sange, for det er på mandag at Stinz og jeg skal til koncert med ham! Det bliver så nice!

Siden sidst jeg skrev har jeg været i biografen 2 gange, og begge de film jeg så var fantastiske. Den første var den. 5 Marts, og der var familien og jeg inde og se Alice i Eventyrland og OMG.. Den var fantastisk. Jeg glæder mig så meget til at få den på DVD, for jeg tror det er sådan en film der bare bliver federe og federe for hver gang man ser den. Alle karakterene var så seje, og Tim Burton har virkelig gjort det igen.
Den anden film jeg har været inde og se var Valentines Day med Josefine. Den var så sød og sjov og hyggelig! Jeg elsker virkelig den film. Og Taylor Lautner og Taylor Swift, aww <3! Super skøn film. Den glæder jeg mig også til at få på DVD, for det er sådan en film man bare skal eje!

Jeg har desuden endelig fået penge ind på min konto! 2800 kr baby! Bortset fra at det nu kun er 1600 tilbage, da jeg skyldte Lea, mor og Josefine, men whatever. Jeg har stadig flere penge på kontoen end jeg har haft i lang tid, og det er nice!
De første ting jeg skal købe bliver nogle neglelakker, som jeg har ville have i lang tid, og så selvfølgelig mit kamera. Det er der kun en halv måned til at jeg har råd til (med lidt hjælp fra moar) og jeg glæder mig bare så meget til at købe det! Jeg har elsket det kamera i så lang tid og nu får jeg det endelig. Jeg køber godt nok den nyere version af kameraet, men det er stadig lidt det samme, bare bedre! :). Det bliver så skønt endelig at kunne have sit eget kamera at tage billeder og film med, i stedet for at snuppe fars og Leas (hvilket de er godt trætte af ;P)


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar