onsdag den 17. marts 2010

I live for glitter not you


Jeg var til Mika koncert med Stinz i mandags.. og wow! Det er seriøst den bedste koncert jeg har været til! Sceneshowet var helt fantastisk, og Mika vare bare så energisk og dejlig! Han er virkelig en af de dejligste mennesker i verden! Han er fantastisk! Sangene var så gode, og Stinz og jeg stod på anden række! Vi var virkelig tæt på ham!

Til allersidst, da han sang Lollipop, røg der store farvede balloner ned fra loftet (jeg aner ikke hvordan de havde siddet), og det var virkelig fantastisk. Det så vildt flot ud, og folk tog faktisk de dér balloner med hjem!


Det var sådan en fed koncert! Jeg bilder mig desuden ind, at jeg havde øjenkontakt med ham ret mange gange, for jeg stod jo også næsten lige foran ham! Han så desuden fantastisk ud. Han havde de fedeste guldglitter sko på! Han er jo super skøn. Jeg håber så meget at han kommer til Danmark igen snart, for det var en super koncert. Det var virkelig en fest, og stemningen var også skide god! <3


(Videoen er taget af hende der stod foran mig. Så faktisk kunne det lige så godt have været mig der havde taget denne film. Men se lige hvor tæt jeg var på!)

//AWFOM
PS: Desværre måtte jeg ikke bruge kamera. Jeg havde fars kamera med, og det var åbenbart ikke ok. Jeg aner ikke hvorfor!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar