mandag den 29. marts 2010

Maledag i stuen

Hele dagen i dag har far og jeg malet stuen. Det har været herre sjovt, men nu er jeg godt nok også træt. Jeg kom til at tænke på, at det må være vildt nice at være maler, så får man lov til at male hver dag! Det er jo skide sjovt! Jeg tror godt jeg ville kunne lide det, bortset fra at man bliver lidt ør i hovedet af lugten.

Men jeg har faktisk lært en masse om forberedelse og sådan, og så har jeg fået lov til at male en masse. Jeg har faktisk malet hele stuen to gange! Far har valgt en virkelig flot farve til stuen. Det er sådan en varm lys brun, og den er rigtig flot. Før havde vi jo en meget lys grøn, så det er meget anderledes, men på en god måde. Det er simpelthen blevet super flot.
Det var skide sjovt at bruge den der rulle malerpensel, især på andet lag. Det var meget nemmere, og man kunne også virkelig se forskel.

I morgen skal vi så i gang med den hvide farve,. og male vinduer, døre og paneler. Det skal nok også blive ret sjovt. Jeg kan godt lide at male.



//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar