torsdag den 18. marts 2010

Fridag, nye blogge og SUSHI < 3

I dag har jeg haft fri, fordi vores lærer i sundhedsfag var syg. Vi fik det at vide i går, og det har virkelig været super lækkert at have sådan en fridag i slutningen af ugen! I dag har jeg bare spillet lidt sims, og fået taget lidt flere portræt billeder af mine yndlings simmere.
Jeg har desuden fået lavet to nye blogge på Wordpress, så nu har jeg 4 blogge dér. De to nye blogge er en neglelaks blog og en Sims blog, så der kommer jeg nok til at poste nogle af mine sims billeder. Jeg har allerede postet nogle billeder på neglelaks bloggen. Jeg elsker mine blogge!

Midt på dagen ringede Lea og spurgte om hun skulle købe noget sushi med hjem til mig, og det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til. Godt nok har jeg kun ca. 900 kr. tilbage på min konto, men det var jo kun 80 kr! Så det sagde jeg selvfølgelig ja til. Så hun købte 10 california rolls til mig, og de smagte bare fantastisk godt. Jeg har faktisk stadig 5 tilbage til i morgen, så dem spiser jeg nok til frokost!






//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar