søndag den 28. marts 2010

Så er kameraet bestilt (+mere)

Today is a great day!

Her til aften har jeg fået bestilt mit kamera! Mit canon eos 550 D med alle mulige lækre ting, som stativ, taske osv., for 7980kr! Det synes jeg sku godt nok er en rimelig pris!
Jeg har godt nok ikke fået min løn endnu, men mor lægger ud for mig indtil på onsdag, så det er super dejligt. Så på onsdag, når jeg forhåbentlig har fået løn, så betaler jeg halvdelen af pengene tilbage til mor, og så resten i næste måned. Sådan så jeg ikke er helt blanket af! :)

Jeg er super glad! Jeg har ville have et kamera i over et år, og har været hooked på 500 D i laaang til pga. video funktionen, og da 550 D så kom her for ikke så længe siden, så kunne det jo ikke være bedre. Lige når jeg skulle til at bestille! Det kamera er bare så nice, og jeg kan slet ikke vente med at få det og lege med det! Nu kan Lea og far endelig have deres egne kameraer i fred, for nu får jeg mit helt eget!
Det kommer vidst nok om 3-4 dage, så det er jo bare vildt spændende!


Jeg har desuden fået brugt en masse andre penge i dag, som jeg også glæder mig super meget til at få. Jeg har bestilt 48 nailart pens, som både er almindelige neglelakker (ikke særlig gode gætter jeg på) og meget tynde nailart tip til meget små detaljer. Super nice! Jeg har også bestilt et sæt med 16 nailart børster, og de skal nok også blive rigtig sjove at få!

Så i dag er der blevet brugt penge.. Og det føles godt! :D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar