onsdag den 24. marts 2010

Sygdom sucks

Jeg har været syg siden i søndags!
I søndags startede jeg med at få det dårligt, sådan underligt dårligt. Feber agtigt, hvor jeg frøs og svedte, og jeg havde desuden vildt ondt i hovedet. Og sådan har jeg haft lige til i dag. Jeg har godt nok fået det meget bedre, og i dag har jeg kun haft lidt problemer med maven og halsen. Så jeg har været godt rundt om alt sygdomsmæssigt på fire dage. Mandag havde jeg det virkelig hæsligt! Jeg havde ikke sovet om natten overhovedet, oh jeg havde fået rigtig ondt i ryggen af at ligge og vende og dreje mig. Jeg har faktisk ikke fået sovet særlig godt her i disse dage, så det er noget møg.
Jeg har bare ligget oppe i mors og fars soveværelse og set fjernsyn og prøvet at sove lidt. Jeg har heller ikke haft stor appetit, så jeg har virkelig haft det skidt. Men det har været hyggeligt at mor har været hjemme, og vi har fået set tre Disneyfilm, Snehvide, Robin Hood og Tornerose. Herre hyggeligt!

Nu har jeg det heldigvis meget bedre, jeg har bare lidt med halsen. Så i morgen skal jeg i skole igen, efter at have misset 2 dage (i dag havde vi kun studiegruppe, og der havde de alligevel aftalt at blive hjemme, så dér gik jeg ikke glip af noget). Det bliver nok lidt hårdt, men nu er det heldigvis også påskeferie, så det er meget rart! Så skal der males i hele hytten.. sådan da! :D


//AWFOM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar